Deryaaa27 Kızlarn adetim 1 hafta gecikti. 2 kere erken gebelik testi yaptım 3 gün aralıkla ilkinde cıkmadı 2ncide cizgi cıktı ama cokta koyu değildi buraya fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum yükleyemedim. Hastaneyede gitmedim daha 3 gün gecti üstünden..
Zeynepmerve15 Deryaaa27 inşallah hamilesindir kuzum bnde sn gibiyim adetm bir hafta gecikti test yaptım zor görülecek şekilde silik çizgi var gibiydi yarın Dr gitcem sn de git Bian önce 😊 resim için Google hızlı resim yaz resmi yükle beş dakika sonra sil VS var onlardan birini seç URL yi kopyala buraya yapıştır
Deryaaa27 Zeynepmerve15 benimki cizgi gözüküyor ama koyu değil. Ekimde düşük yapmıştım inşallah vardır🙏