Kızlar merhabalar 15 haftalık gebeyim ve 3 haftadır devamlı başım ağrıyor normalde zaten migren hastasıyım başım sık sık ağrır. Hamilelikte kan basıncından dolayı 11. Haftadan 20. Haftaya kadar baş ağrıması normal demişti doktorum. Ve sadece parol kullancağımı söylemişti. Parol hiç içmedim ve kesmiceğini biliyorum. 2 gündür gece gündüz başım ağrıyor delircem artık karanlık odada uyuyorum limon sıkıp içiyorum ılık duş alıyorum farmasinin mentollü kremlerini sürüyorum hiç bi şekilde geçmiyor önerisi olan var mı? Lütfen 2 gündür hiç kesilmedi tansiyonumda hep normal tansiyonla alakası yokmuş 😔😔😔