Öncelikle hepinize hayırlı doğumlar diliyorum🙏😊
2 yıllık evliliğin ardından herkes gibi bebek sahibi olmak istedim ama yumurtalıklarım yavaş çalışıyordu yani pkosun ilk evrenindeydim ve bu nedenle kendiliğinden hamile kalmam pek mümkün değildi doktora başvurdum klomen ve çatlatma iğnesiyle hamile kaldım ama 5 haftalıkken düşük yaptım doktor 2 ay kendiliğinden olması için bekledi olmayınca tekrar klomen kullanarak hamile kaldım artık zorlu ve uzun süreç başlamıştı ilk 9 hafta düşük tehlikem vardı progestan kullanarak atlattık 30 lu haftalara gelince sancı ve kasılmalarım başladı sürekli yatıyordum yani hamilelik sürercim biraz zorlu geçiyordu öyle böyle derken 36+6 haftaya geldiğimizde çatı kemiği darlığından dolayı 38+4 de sezeryan olma kararı verdik aradan sadece iki gün geçmişti ki benim dayanılmaz bel ağrım ve sancım olmaya başladı henüz 37+1 deydim akşama kadar dayandım belki geçer diye düşündüm ama geçmedi ishalimde başlamıştı pazar günü olmasından dolayıda doktorumu boşuna rahatsız etmek istemedim sıradan ağrılardandır diye düşündüm ama akşam 10 civarı daha fazla dayanamadım ve hemen hastahaneye gittim nstye bağladılar ve sancılarım yüksek çıkıyordu hemen doktoruma haber verildi oda normal doğum yapamayacağım için daha fazla bekleyemiycemizi hemen sezeryana alıcağını söyledi tabi ben şok çantamı bile almamıştım hiçbir hazırlığım yoktu doktorum gelene kadar bende işlemleri halledip ameliyat için hazırlandım nihayet doktorum ve anestezi uzmanı gelmişti spinal anestezi yapıldı sonda benim tercihime göre uyuştuktan sonra takıldı bu arada gerçekten belden yapılan iğne hiç acımıyor ben okadar korkan ve canı çok narin biri olarak hissetmedim bile diyebilirim neyse uzandım bacaklarıma karnıma birşeyler sürdüler ve ben hissediyordum böyle kesmeyeceksiniz değil mi ben herşeyi hissediyorum dedim merak etme başlayınca sorucaz dediler sonra hafif hafif sarsıntılar olunca başladılar mı dedim evet dedi yani hiçbir şekilde hissetmemiştim 🤭 tabi çok ani olduğu için benim korkudan tansiyonum çıktı mide bulantım vardı onuda söyledim hemen ilaç verdiler damar yolundan sonra karnına bastırıcaz korkma dediler bi kaç saniye bastırdılar ve bebeğim gelmişti doktorum üstten gösterdi okadar küçüktü ki tabi ben ağlamaya hazır bekliyorum hemen başladım sonra bebeğimi temizleyip tekrar gösterdiler ve giydirip odaya götürdüler benimde dikişim bittikten sonra odaya çıkardılar 7 saat kadar bacaklarımı hissetmedim ilk yürüyüş biraz kötü oluyor hem çok ağrılıydı hemde başım döndü o yüzden tekrar yattım bi kaç saat sonra yürümeye başladım yürümek gerçekten iyi geliyor yürüdükçe açılıyor ağrılarınız azalıyor süt konusuna gelince malesef 3 gün kadar çok gelmedi mecburen kaşıkla mama verdim 24 aralık 23.30 da 2500 gram minik kızıma kavuşmuş oldum yani anlıycanız sizin planladığınız zamanda değil bebişlerinizin istediği zamanda doğum gerçekleşiyor🤷🏽♀️
Tabi ben hissetmiştim herkese bu haftayı çıkarmam doğururum diyordum ve öylede oldu 😁
Çok şükür şimdi 28 günlük olduk ben sadece ilk gün bebeğimle ilgilenemedim oda ayaklarım uyuşuk olduğu için onun dışında herşeyiyle ben ilgilendim yani sezeryanın çokda zor olduğunu düşünmüyorum gayet rahat bebeğinizle ilgilenebiliyorsunuz
Rabbim hepinize bu mutluluğu yaşamayı nasip etsin 🙏😊
Merak ettiğiniz bişey varsa cevaplayabilirim tekrar hayırlı doğumlar 😊