BuFi2012 Ozg3457 ya böyle sızlama lüp lüp atr gibi. Bi solda oluyo bi sağda. Genelde solda daha çok. Anlamadım. Dolgunluk sertleşme vs var zatende sızlıyo işte bide
Ilayda1997 Ozg3457 canım ortalama 2 haftada bir gidiyorum o kadar çok gitmiyorum uzak drm sürekli bulamıyorum :/ ama imkanım olsa hergün giderim herhalde 😁😁
Misssimsek Bizde 9+5 olduk son kontrolüm 9 araliktaydi bi daha ki de 9 ocakta ayda bir çağırdı ama zaman hic geçmiyor bana kalsa her hafta giderim
Esraminnak Kızlar hepimiz çok heyecanlıyız ama ayda 1 gidin. Ultrasyona sık gitmek zararlı. Her hafta nie mesgul ediyorsunuz kendinizi... Ayda bir kontrol yeterli olur ki.
Esraminnak Benim 16. Haftam dayım. Her ay düzenli gittim. Ben de sürekli gormek haber almak istiyorum ama onun sağlığı için beklemeyr deger
Ozg3457 Esraminnak orası öyle ama hiç bir doktor zararlı olsa nasıl diyor bakalım sadece sea dalgası bebeğe bir zararı yok ki