Benim 1:323 idi . Doktor perinatolojiye yönlendirdi . Perinatolog da sonuçlarımın yüzde 85 iyi olduğunu ama bu testler çok güvenilir değil Emin olmak için genetik test yaptır dedi . Yüzde 1 onun bile yanılma payı varmış. Amniyosentez yüzde yüz sonuç veriyormuş.