Merweeeeee canım aynı sorunu yaşadım ve bütün doğal yolları denedim bi faydası olmadı doktorum tıkaç olmuş kanalda o yüzden ne içsen fayda etmez diyip lavma yaptırdı ben biraz öyle rahat ettim tabi tıkaç geçince diğer yediklerim işe yaradı şimdi 25.haftama giricem yine ara ara belirtisi oluyo hemen dpalac şurubunu içiyorum anında etki eden bi şurup değil ertesi gün genelde işe yarıyo yumuşatıp tıkaç olmasını engelliyo bence sende fazla ıkınma eger ciddi bi boyuttaysa basura dönmeden hemen doktora git