Dilan08 Merhaba 37+1 deyim ama 1 hafta gerilik vardı. .Şimdi burdaki yazıları okuyorum 35 te falan herkesin karnı aşağı inmiş bunu nasıl anliyosunuz ben nasıl anliycam indiğini 🤦♀️
Fasulyeninannesiii Dilan08 35 +0 suanda 😊 1 hafta once indi karnim cnku gogsumun alti bombos kaldi esim ve annemde surekli diyo indi diye ama bi belirti yok dogumla alakali
Aysel_bilgekaan Valla ben 35 im hatta 1 hafta da önde gidiyo 36 ultrosana göre ama inmedi hala ayakları mide ve kaburgamda hep
Esmeler Benimde hep aşağıdaydı o yüzden pek indi diyemiyorum. Midemin orası hep boş. Ama hal doğuma dair bir belirti yok☺️