Umudum0134 36+1 haftalık hamileyim cuma günü hastane randevum var ağdayi ne zman yapma konusunda kararszm acaba hastaneden bir gun once yapsam olurmu doguma kadar cikar mı fikir verin lütfen 🤷♀️🤷♀️🤦♀️
duygu34 Umudum0134 canım 38+2 de yaptırdım,şu an 39+3 üm gelen giden yok geri çıkacaklar neredeyse 🤷🏻♀️ 😁 hiç belli olmuyor
Umudum0134 Serife06ser altan muayene ederler diye çok kararsz kalıyorum bacağında tek tük var zamanında Epilasyona gitmiştim
Serife06ser Umudum0134 Umudum0134 zorlanmazdanız yapın isterseniz alttan muayene için bişey diyemeyeceğim