Kızlar 38+3 haftalık hamileyim.dün akşam saat 22 civarı adet sancısı gibi agrım başladı .1 saat sonra kesildi.gece 1de tekrar başladı ağrı uyuyamadım.yarim saat sonra tam yatağa uzandım sanki ıslaklık oldu altta kalktım lavaboya gittim yarim bardak kadar su var iç çamaşırımda ama akıntı değil kesinlikle su..sonra tekrar yatağa girdim.1 saat sonra yarim bardak gene geldi neyse degistirdim uyumaya çalıştım ama karnım çok ağrıyı neyse 5 gibi uyudum sabah 8de kalktım karnım çok ağrıyordu. 10da lavaboya gittim kanlı sümüksü bisey gelmişti ama öyle az değil.sizce doğuruyormuyum yada nedir bu.dogum böyle birseymi yardim edin lutfen