Anneler 🙋♀️
Son Adet tarihim 3kasım. Bir kızım var Rabbime sukur. 2 kaybim oldu kizimdan once.
Ben 4.haftadan beri her hafta dr gidiyorum usb de bir hafta geri gozukuyor gecen 6+5ken gittim 5.4 haftalik gozuktu keese var yolk kesesi var ama bebek yoktu sizce normalmi dr biraz tuhaf davrandi hani cok baglanma olamayadabilir vs kafam karisik persembe gidicez tekrar cogu makaleleri okuyorum 9 haftada bile duyan oluyormus birde hep alltan goruyor ustten gozukmuyor ? Birde ne mide bulantim ne istah ne aserme kusma agri belirti yok