EnginDenizim 17 haftalığım haftaya 5 aylık mı olucam yani bu hesaba göre? İnternette her kaynak birbirini tutmuyor maalesef.Her ay 30 gün çekmediği için aylık olarak bebeği hesaplamak afaki bir sonuç oluyor.En garantisi,doğrusu haftalık hesap ama onuda soranlar anlamıyor işte.Düz hesap söyleyip geçiyorum😂