Merhabalar. Xsilver marka gümüş göğüs kapağı aldım.Beklediğimden küçül geldi.Yani bunlar normalde böyle küçük mü oluyor yoksa ben küçük boy falan mı aldım acaba? Kullanan var mı herhangi bi marka da olsa,memnun musunuz?ne yapsam iade mi etsem kararsız kaldım