Sehzadee ** İsim konusunda kararsız kaldık sizce Bu isimlerden hangisi daha güzel .. oyunuzu bekliyorum.. :) Nisa mı, Almina mı ??? **
Sehzadee Yardim edin.. Daha düsünüyoruz, Karar vermek zor, 4 Hafta kaldi: Tek isim istiyoruz. Alya Anisa Beyza Enise Esila Nisa Beyza Elasu Miray Melek
Busra5341 Sehzadee alminaa guzel ama uc hece uzun geliyo bana .bizde kisa ve tek isim istyrz beyzayi nisayi falan dusunmustk en son eceyle miray arasnda kaldik cok zor bir durum isim konusu ama sanirim bizimde oy cokluguyla miray olcak
Aslisilaugur Sehzadee bizimde cok az kaldi bizde cok kararsıziz Mira Kumsal Berfu Asel Asya Sırma bizdede böyle durumlar
Sehzadee Busra5341 diger isimlere ne dersiniz ? Mesela: Alya, Beyza, Esila, Nisa, Elasu ve Melek ??? Hangisi Sizce :)
Busra5341 Sehzadee klasik isim istiyorsaniz Beyza Nisa Miray dusunebilirsinz . Alya herkes koydu ve modasi geccek bir isim bana gore bende bu yuzden boyle isimleerden vazgectim klasik isimlere döndüm
NERDOGDU Nisa' yı tercih ederim. Hatta benim yeğenimin adı nisanur. Nisa: kadın Nisanur: nurlu kadın demek bu arada. 🙃