Aynısı benim de başıma gelmişti canım. Ben üç ayrı doktora gittim üçü de kalp atışı duyamadığını söyledi, ben yine de bekledim on gün kadar. Ama yine hiç gelişme olmamıştı ve kanamam başlamıştı mecburen ilaç ile düşmesini hızlandırdılar. İstersen farklı bir doktora görün. Umarım senin durumun benimkinden farklı olur 🤲🏻