Busy92 Kızlaaarr 35+4 teyim karnım kaskatı oluyor durup dururken normal mi ? Bu durumu yaşayanlar var mı ? Sanki derim yırtılacakmış gibi😔
Symirna Busy92 slm kizlar dun gece ayni sorunu yasadim Allahim cok zordu yatin 30 a yeni giriyorum sanirim normal😞
YummyMummie Busy92 kasılma böyle bişey sanırım. Doktoruma kadıldığını nasıl anlicam dediğimde karın sertleşir demişti.
Busy92 cinaroglusinem ay ayıptır söylemesi tuvalete cıkamadım resmen ıkınmaktan korkuyorum erken falan gelmez dimi
Lirlonfa Bebiş içerde kasılıyor kuzum benimde oluyor artık helede yorulduysam , doğuma hazırlıkmış bunlar 😊
Mom666 Karnim benimde arada kaskatı oluyor birde akıntılarım hafif sulu gelmeye başladı sizdede oluyor mu ? 36+1im bu arada
Busy92 Mom666 benim son 1 haftadır karnım böyle ama akıntı olayım daha katı benim sulu değil , o başka bişi olabilir mi senin acaba ?
Mom666 Busy92 Inanın hiç bir fikrim yok karnım resmen bugün aşağı düşmüş gibi ve iki gündür akıntılarım hafif sulu gelmeye başladı sanırım minik acele ediyor 😬😌