Zeyzey90 Sizce bebeğe bişeyler almaya ne zaman başlamalı? Son aya bırakmak doğru olurmu yoksa indirim gördükçe biriktirmeli mi?
aslieser Zeyzey90 indirim gördükçe biriktir canm cinsiyeti ogrendiysen hiç beklemenin bir anlamı yok indirimlerden faydalan
aslierbrg Zeyzey90 biz cinsiyeti öğrendiğiniz gibi başlamıştık doğana kadar anca bitti zaten🤦🏼♀️ Bitmiyo gördükçe alıyorsun 😬
Yusufpoyraz İndirim gördükçe alın ben son zamanlara bıraktım çok pişmanım bir anda yüklenince iflas ediyor insan😂