Canım boğazların daha şişmediyse bende yanma kaşıntı kuruluk için kkb ye gittim bana redoxon 3lü etki vitamin ve parol ağrı kesici yazdı, vitamini aldığım gün bile etkisini gördüm parol içmedim hiç bende tıkanma vardı burunda onada sprey yazdı hem kkb doktoru hem kadın doğumcum 5 günü geçirme kullanabilirsin dedi oda rahatlattı onun dısında da çok sıcak olmayacak şekilde ballı limonlu su, tavuk suyu çorbası vs yedim şükğr atlattım, ama ateş ve aşırı şişme yutma zorluo kadar ileri ise boğazın kesin kkb ye git illaki hamişlere özel baska ilaçlar verecektir