Ayse00 Kızlar 2 gün önce doktor kontrolüm vardı Bebeğim Doğum kanalına yaklaşmış Sizce ne zaman doğum olur?
Meltemkskn Ayse00 canım yaklaşması hemen doğum olacak degil onu bilemeyiz bebegin canı me zaman isterse o zaman gelir bende artık doğurmak istiyorum
Ayse00 Meltemkskn bir an önce doğsa meleklerini rahatlasak yüz üstü yatmayı özledm uyumayı özledm ya 🤗
Milos Canım bende 36 haftadayim karnım hep aşağıda cuma günü kontrole gittim doktorum banada bebek kanala çok yakın dedi ama sürekli kontrole çağırmadı çok ilginç bi daha kı kontrolü mu 2 hafta sonraya verdi sana bisey dedi mi doktor
Meltemkskn Ayse00 ben uyumayı özledim bebiş şimdiden bırakmıyor yatayım doğduktan sonra düşünemiyorum😂
Ayse00 Meltemkskn doğduktan sonra imkansız yatamayız birde benim ikinci gebeliğim biri uyusa diğeri uyanır 😁