Ayse_ONAL68
Uzunca araştırmalarından sonra travel sistemlerden kimsenin memnun kalmadığını öğrendim. Anne bebek tek başına dışarı çıktığında çok büyük ve ağır oldukları için,otobüse binerken,taksiye binerken ( bebek kucağınızdayken arabayı katlayıp bagaja koymak çok zor ve çoğu travel aralar bagajlara sığmıyor) yada misafirliğe gittiğinz yerde asansör yoksa taşımak,çok zor oluyormuş. Pusetlere zaten 4-5 ay kadar sığıyorlar. Sonra çocuk büyüdüğünde araba artık kaba gelmeye başlıyor,hep 2. 3. Arabayı aldıklarını duyuyorum
Tüm bunlara istinaden, çift yönlü,yatak gibi yatabilen hafif bi araba alma kararı aldım
Joie Mirus. Gerçekten çok kaliteli,tek elle kolayca kapatılabiliyo. Bebeğin yüzü size dönük sürebiliyosunuz. Yenidoğandan itibarende kullanılabiliyo. Henüz hamileyim kullanmadm. Ama çok araştırdım,çok mantıklı geldi bana. Memnun kalıcağıma eminim