Ben yaşadım normal günümden bir gün önce hasta oldum bir gün sürdü sonra 3 4 gun hafif derecede oldum tabi bununla birlikte mide bulantısı kusma bel ağrısı ve sürekli uyuma isteği var di ben hastaligimdan dir dedim herkes hamilesin üstüne görmüşsün dedi ben inanmadım hastalığım bittikden bi hafta sonra doktara gittim 4 haftalik hamileydim