Oncelikle bebegini kucagina almayi bekleyenler Hayirli dogumlar nasip etsin Allah acinizi hafifletsin 🤲 evet bn ne zmn dogurcam falan derken 40 +3 gorduk saat 20.30 civarlari esim ve ailesiyle yemek yedik cayimizi ictik oturduk sohbet ettik tv izliyoruz oyle hafif bi agri girdi sesimi cikartmadim yalanci sanci fln dedim neyse biz esimle odamiza gittik oyle pijamalarimizi falan giydik yatagimiza gectik esim tam cukur hastasi🙄 neyse esim telefondan cukur acti izledik boyle ortara dogru yine bi agri girdi esime soyledim Askimm efendim bitanem dedi askimm dedim soyle hayatimm dedi askim dedim nee soyle noldu dedi sancim var benim dedim saat 1 bucuk siralari fln eminmisin dedi evet dedim gdip geliyor dedim napalim dedi soyle napcaz hastaneye gdecez burda doguramam demi dedim🤣 haklisin askim dedi benim agrimagirlasti kiyafetimi giydirdi kendisi giyindi esimle hastaneye gittik ankara hastanesine acilden giris yapip dogum polikinligine goturduler muane ettiler aciklik yok dediler gel birde nts ye bakalim dediler tamam nts cekildi duzenli bir sancim var ama doktor dogum sancisi degil eve gdebilirsin dedi ve ben agliyorum yuruyemiyorum o kadad yani agrilarim siddetli gidip geliyor esim napalim baska hastaneye gdelim dedi gdelim nolur dedim baska bi hastaneye gittik giris yaptik odaya aldilar muane ettiler 4 sntim aciklik var dediler ben korkuyorum elim ayagim titriyor ama belli ettirmiyorum esim form falan doldurdu beni dogumhane bolumune aldilar giyindim doktor gezebilirsin koridorda dedi esim beni sakinlestirmeye calisiyor korkma sen yaparsin inaniyorum sana dedi bni motive etti saat 2.30 civarlari esimden ayrildim sanci odasina aldilar sancim cok siddetli susadim acim ne su veren var ne de yemek gucum yoktu uykusuzdum sancim geliyordu sesizce sancimi cektim sancim kesildigi an gozlerim kapaniyordu nts ye bagliyim ve o nts anlamzisca cok sikti canimi sıkılmistim cikartmalarini soledim ama cikaramiyacaklarini solediler saat 04.00 canim cok aciiyordu etrafimdaki kadinlar yerli yersiz bagiriyorlardi hic hosnut degildim 😑 bana iyi doktorlar denk geldi sukur bi erkek doktor vardi gencti cok iyiydi merhametli terlemistim bi bez islatip yuzume surdu saclarimi topladi bana cok yardimci oldunuz dedim sende bize yardimci ol dedi tamam dedim saat 06.00 5 sntm aciklik cok siddetli doktorumu cagirdim buyur dedi lavoboya gitmem lazim dedim olmaz dedi gitmem lazim neden dedi o sanciyla bagirdim afedersiniz kak*m geldi yok dedi o bebek ded yok hagir geldi dedim iyi sic o zmn dedi 🤣🤣 saat 8 oldu suyum patladi aciklik soylemediler ben terliyorum susadim doktorum kontrole geldi birsey istiycem su istiyorum su yasak dedi icmek icin degil yandim terledim vucuduma deydircem dedi tamam dedim hemen bez getirdi al bakalim dedi suyum patlamisti doktorum sancin geldikce ikin demisi ikindimbi guzel doktorum ewet bu cok guzel ikiniyorsun devam et dedi 3 5 ikinmayla saclarina dokundum devam et seni alacagiz doguma dedive dogumhaneye aldilar bekleme odasindaki gibi ikinmani istiyorum 3 ikinmayla kuzum dunyaya geldi🤲💕 11.25 de acti gozlerini kuzum 3.300 gr nefes almiyordu sanirim kafasina yuvarlak bi sey gecirdiler hortumla hava verdiler anladigim kadariyla benim dikislerim atiliyordu ic dikisim bitmisti dis dikisimi hissettim yeter artik dedim bitsin tmm bitti bitti dedi ve sandalyeye oturtular kndime gelmem icin meyvesuyu verdiler ictim ve kizimi kucagima aldim emzirdim 2 3 dk alalim odanda emzirirsin dediler dogumhaneden ciktim bitkindimesimi gordum geldi yanima basimi oksadi basardin dedi ve bn o an agladim tranva gibi 10 saat gecirdim sukur sonu guzel bitti odamiza gectim ailem gelmisti hepsini gordum rihatladim
Uzun oldu hakkinizi helal edin bnde hep her detayi anlatmak istedim 😇💕❤ herkeze hayirli dogumlar nasip etsin 💕