Benim romatizmal mitrak kapak yetmezliğim var arkadaslar hamile kaldım 2.ay gittim doktora hersey yolunda hafif bi yetmezliginiz var dedi 3ay sonra gel dedi 5.ay gittim.yine aynı çoook.şükür smdide 1ay sonra gel dedi yani 6.ay gidicem..doğum konusunda şehir hastanesinde mi yapsam diyorum.boş yere özele para vermesemmi diyorum.kıt kanat geciniyoruz sonuçta eşimde kalbimden dolayı özelde yap doğumu diyor ama bilemiyorum normal.doğum.yapabilirmiym acaba