Kızlar merhaba şuan bebeğim tam 60 günlük ama 7 gündür uykuya geçerken çok zorlanıyoruz denemedik yol kalmıyor yorgun düşüp uyuyor gazı yok altı temiz aylık kontrolü de yapıldı neden böyle oluyor.aglama krizine giriyor resmen ama sadece gündüzleri oluyor 😭