Mrv1234 benim aile hekimi orda ebe doktor vardı onunla konuşturdu, o bayan baya bilgilendirdi. Hiç ilaç almıyorsun yormuyorsun, şunlar olabilir, ayağını belini her daim sıcak tut, karnına bişey koyma, sarma dedi. Folik aside başladık. Haftaya gidicem, biraz da bekliyorum açıkçası alttan ultrasondan korkuyorum