Benim de 29.haftamda bebeğin başı fazla aşağıda oldugu için ve rahim boyunda kısalma başlamıştı progestan başladık vajinal yolla kullanıyorum. Haftada bir kere de proluton iğne vuruluyorum. 34.haftaya giricez yarın. Doktorum 36.haftayı tamamlayana kadsr devam edicez dedi