Eliftuba ben oraya gidiyorum gayette memnunum doktorum doruk cevdi bey. Benim ki riskli gebelik olduğu için perinatoloji bölümünde takibim oluyor hastaneden de çalışanların da oldukça memnunum özellikle doktorum mükemmel her hastasıyla en az 1 saat sürüyor muayene insanı çok güzel bilgilendiriyor doğumum orda olacak inşallah İstanbulda çok hastane gezdim çok doktor tanıdım içim bu hastanede rahatladı. Bebeğim de omfalosel teşhisi kondu yani karım duvarı olusmamis karaciğeri karnının dışında büyüyor doğar doğmaz da ameliyata girecek. Kısacası ben hastaneden de doktorum da çok memnunum