nursedahatira Kızlar gebe kalmadan önce 5 cm kistim vardı yumurtalıklarımda. Doktor 5 gün kullanmamı söyledi kist geçti. Şimdi 4+6 haftalık gebeyim ve duphastona devam etmem gerektiğini söyledi. Ben bırak diyene kadar bırakma dedi. Sizlerde kullanan var mı?
Mrvpltt nursedahatira ben kullandim 8.haftada kahverengi akintim olmustu o yuzden kullandim şükür iyide geldi
nursedahatira Mrvpltt korktum acaba bebeğe zarar verir mi acaba diye ama sanırım bebeğin iyi tutunması için verdi
Mrvpltt nursedahatira evet canim bi zararini görmedim progestan gibi dusun lekemi kesti hemen 14 haftalik oldum bile