Canan_3547 Kızlar 26 haftalik hamileyim bebgim normaldede vajinama baskı yapyor ama gece uyunca saga sola donerken cok dikatli donyorum ama sanki biri ellerinin icine almiş sikyor kasıklarmı karnimda sertlesiyor neden olabilir bu sizde olyormu canim cok acyor
xelifgulxx Canan_3547 bendede olmuştu canım 29+6 haftalığım şuan daha fazla hissediyorum Doğuma hazırlık için olurmuş bu ağrılar şuan benimde yalancı sancılarım oluyor
EzgiCetin Canan_3547 33+6yım gün içinde ayaktaykrn değil ama özellikle yattığımda ben de acayip bi basınç hissediyorum son birkaç haftadır arttı... normalmiş ;)
Canan_3547 xelifgulxx sagol canm cok erken değilmi bu agrilar icin hamilik cok guzel ve cok zor biran once zaman gecse keskee
xelifgulxx Canan_3547 bebek içinde büyüyor ve gelişiyor buda karnında gerilmelere sebep oluyor o yüzden erken değil canım 🤗