Mervesytrk bene genel anestezi ol. Yan komşumuz daha 2 ay önce spinal anesteziyle doğum yaptı ve sonuç şuan çocuğunu bile kucağına alamiyo ağrıdan bacağında ve belinde sorun oluştu spinal yüzünden mis. Ben genel anestezi oldum 2 sene önce şimdi tekrar sezeryan olucam. Ilk kızımda genel anestezi oldum ve Allaha şükür hiç bi problem yasamadim. Bence genel anestezi. Boş yere atraksiyona gerek yok canım.