Hayalet Kızımda avent ultra soft kullandım ama yeni doğacak olan da hastane de tutabileceği bi emzik önerir misiniz ?
defne55 Hayalet onermelik bisey yok denemediğim emzik kalmadı avent nuk bütün markaları denedim hatta en son kaucuk bakkal emziği aldım ama ne yaptıysam tutmadı bebek isterse tutar onun içinde özel bi emzik aramana gerek yok damaklı eczane emziği bile olur eğer tutası varsa tutar
Alya123 Hayalet canım ben NUK marka kauçuk aldım anne memesine en yakın yumşaklıkta, eğer tutarsa ilerleyen zamanlarda avent falan alırım 😊
Ssraa Kauçuk emziği hemen hemen hepsi tutuyor bebeklerin. Kanımca ilk bir ay vermeyin ben vermedim sonra da bebeğimin isteği üzerine emzik aldım. Mesela avent ultra soft u benimki sevmedi, kauçuk kullandık az bir süre.
Mislimelek Hayalet ben avent ultra air kullanıyorum ikizlerime 40 günlükken başladım vermeye zaten 38 gün küvezde kaldılar, ikiside her zaman istemeselerde rahat tuttular. Ben mecburdum zaten kullanmaya birini doyururken diğerini emzikle kandırıyorum yoksa çığlık çığlık oluyorlar.
NaimeYilmaz Sorulan soru dışındaki yargılayıcı tüm yorumlar uyarı amaçlı silinmiştir. Devamı halinde yaptırım uygulanacaktır. @Hayalet İstediğiniz soruyu sormakta özgürsünüz. Aynı muamele ile karşılaşırsanız lütfen bize bildirin. keyifli forumlar 🙏