Mrb kızlar adetime 5 gün kala idrar testi yaptım silik çıktı kan testi yaptırdım 0 çıktı ama belirtilerim var daha önce 4 düşük yaptığım için anlayabiliyorum aynı belirtiler var daha çok mu erken kan testi için doktor erken dedi. Son hamileliğimde tansiyonum çıkmıştı 3-4 gündür tansiyonum yükseliyor korkuyorum :(