Eyomi48 Mlkyldz ben de bekliyorum bir de her doktor önermiyormuş. Normal doğum sonrası bel sarmak var ama sezaryan icin katılabilir?
Aycaorhan Mlkyldz cnm dikişlerin pek müsade etmiyor korseye ilk 10 15. Gün kullanamıyosun korse birak korseyi iç çamasırın bile canını yakıyor
ozgens Mlkyldz ben 3. Gün banyodan sonra kilot korse giydim göğüs altına gelenlerden . Aksine dikişlerimi tuttuğu için çok çok rahat evde herşeyimi yaptım.
Ilknur_degrrli1 Mlkyldz dikişler iylesene kadar tülbent bağlıyoruz biz göbek dusmesin diye ne çok sıkı ne çok gevşek ondan sonra sezeryan korseler var heryerde bulabilirsin int veya çarşıda falan
Mlkyldz Ben doğum yapalı 20 gün oldu doktorumda korse kullanabilirsin dedi. İşe yarıyacak bir korse almak istiyorum kullananların yorumlarıyla.
Deletedmom00260 vedette korse var daha önce kullandım fiyat biraz yüksek ama en iyisi bu internet sitesi var ordan incelersiniz