BengisuGk Merhaba arkadaşlar 13 haftalık hamileyim. Çatlak önleyici uygun fiyatlı bir krem önerir misiniz lütfen 🙏
Tgckync 150 tl ye lierac aldim cok iyi diye duydugum icin.ilk zamanlardan beri duzenli kullandim ama hic faydasini görmedim suan 38 haftayim ve karnım harita gibi 🤷🏻♀️