Eliffcan çok iyi anlıyorum bende öyleyim bizimde bir kaybımız var bir sene sonra oldu o yüzden herşeyi doktora soruyorum içim anca rahatlıyor ama dediğim gibi bende adet ağrısı gibi hep vardı magnezyum kullanıyorum günde 2 defa , sende sormaktan çekinme için rahat etsin bol su iç oda iyi geliyor birde üşütmemeye çalış