Benimde kizim kismetse Mayisin 18inde gelecek🤗
Tulum, hastane cikisi, yelek, battaniye,muslin örtu aldim.
citcitli bady, corap, eldiven gibi eksikleri kaldi.
Sonra tabi biberon, bana gecelik, pijama vs
Acele etmeden icime sine sine aliyorum.
En guzelleini secmeye calisiyorum.
Oglumda Mayis bebesiydi ilk zaman usuyorlar minik bir yelek uzun kollu falan gidirmek gerekiyor tabiki. Ama temmuz agustos sicaklari geldikce daha ince seyler is goruyor.
1-3 3-6 ay olanlar bence polar,örgu vs pek olmamali.
6-9, 9-12 ay alisverisi daha kalin olur
Ozamana kadife elbiseler, yelekler, kulotlu coraplar artik. Ayy cok guzel telaseler gelsin ozamanlar.