Akbltsvgi1 Merhabalar arkadaşlar ben 34+2 günlük ikiz hamileyim. İki gündür nstde düzenli sancım çıkıyor ama ben hissedemiyorum. Erken doğum riskiyle hastaneye gidip geliyorum. Başına böyle bişey gelmiş olan var mı acaba?