Duamucizem Dygbrk 21 haftaya kadar hissetmedinix mi 17+6 yim tik yok acelemi ediyorum çok canım skiliyor
Guler06 Duamucizem canım 19 a girerken hissetmeye basladım ilk hissetme durumu bıraz farklı Bu konudan cunku herkes farklı haftalarda hıssedıyo ılk
Dygbrk Duamucizem ilk gebelikte hissetmemeniz çok normal benimde öyleydi 21 haftada hissetmeye başladım doktorumda 21 ile 24 haftasında hissedersin demişti
_elsm_ Guler06 aynı haftadayız sizinle çikolata yiyip biraz uzanın o zaman başlıyor hareketlere ben uzandığım zaman daha çok hareket ediyor belki yorluyorsanız o da hareket etmiyordur
Buket27 Mrb cnm gayet normal için rahat olsun bemde oyleyım suan 32 haftalık olduk artık tam hosedıyorum
Buket27 Mrb cnm gayet normal için rahat olsun bemde oyleyım suan 32 haftalık olduk artık tam hosedıyorum
Duamucizem Ins sağlıklı olsunlarda bekleyelim sabırla elim.karnimda hareket bekliyorum acelemi ediyorum bilmiyorum da
Myasminn Guler06 23+1im 2gündür aynı sorunu yaşıyorum Cuma günü doktor kontrolüm var açıkçası bende korktum 😟