Busra2008 17+5 günlük hamileyim son bir haftadır kasık ağrılarım çok yükseldi yürüdüğümde hele bişey oldu sanıp durup yolda ağladım hatta doktorumu aradım hemen kanama yoksa sıkıntı yok dedi bazende sağ veya sol kasığıma iğne batması gibi giriyo demekki normalmiş bu haftalarda ağrı olması