Minikanne20 Tüm gün ara ara girdi sancılarım ve hala var acaba bu yalancı sancımı yoksa normalmi ? Yaşayanlar beni bilgilendirirse sevinirim 🥴
Htcglgnaksy Minikanne20 nasıl anlıyorsunuz sancı olduğunu 🤦🏻♀️ Benim gebeliğimin en başından beri adet sancısı gibi sancılarım var nasıl ayırt ediyorsunuz merak ediyorum
Lirlonfa Ne tarz bi sancı canım tam olarak bir de süre baktın mı ne şıklıktayız bende 36+2 yim bi an panik oldum😳
Minikanne20 Lirlonfa ya canm adet sancısı gibi ama durup durup geçiyordu düzensiz yani bi yarım saat arayla geliyordu bazen 1 saat ama normal sancı değil belliki çünkü hala doğurmadım 🙃 ilk hamileliğim olduğu için baya tecrübesizim
Lirlonfa Minikanne20 anladım canım onlar yalancı sancıymış bende de çok oluyor adet oluyomusum gibi 😊
Minikanne20 Htcglgnaksy ben normal sancıyı henüz daha çekmediğimden ayırt edemedim 🤣 ama çekenler farkını anlarsın doğum sancısı olduğunu diyor ama bazı arkadaşlarımda okadar hafif çekiyormuşki sancıyı doğumun yarısı fark etmeden evde geçiriyormuş bende bilemedim nolcak 🥴