Içimdeki tospik kıpır kıpır alt tarafta biraz baskı hissi sanki orda birşey var hissediyor gibiyim çıkıp gelecek gibi çok tuhaf oluyorum akıntı geliyor hissi yaratıyor lavaboya gidip bakıyorum hiç birşey yok korkularım başladı sanırım uyuyamiyorum tospigim kıpırdadıkça sanki biraz belim de ağrı olup geçiyor sizinde mi böyle olmuştu son zamanlar yaklaşınca