Merhaba arkadaşlar ben özel günümden 6 gün önce test yaptım sonuç silik çizgi yani pozitif hemen hastaneye gidip kan aldırdık b-hcg 15.7 çıktı 2 gün sonra tekrar gitmemiz gerektiğini söylediler gittiğimizde sonuç 57.7 ye yükselmişti ilk sonucu Perşembe günü ikincisini ise cumartesi günü öğrendik sizce normal mi şimdiden teşekkür ediyorum ❣️