Nst de sıfır sancı belirti zaten yok ebenin muayenede zorlamasıyla nişanım geldi Çarşamba günü ama başka hiçbişey yok 40+1 sabırsızlık dizboyu annemde bir aydır yalancı sancılarının başlaması lazımdı senin hiç sancın yok deyip demoralize edip duruyor sağolsun 🙃