Efuchama tabiki mahvetmeyecek. Bu dünyadaki en güzel şey bir meleğe sahip olmak. An itibayle 50 günlük oldu paşam ve ben 3 saatten fazla aralıksız uyumadım. Gerçekten uykuya hasretim. Geçenlerde durmadı o kadar durmadki bırakamadım da sürekli ağladı açtım sütüm gelmedi. Mutfağa gidip bişey hazırlayacak kadar bile durmadı. Moral bozukluğundan oturup ağladım. Psikolojin öyle bozuluyor ki. Normalde aşırı titiz biri değilim ama ortalıkta ki bez ıslak mendil ya iki parça dimi evde beni boğdu sanki. Sürekli evde durmak çok zor. İki hafta önce düşündüm bir hafta içinde 6.gün doktor için falan evden çıkmışım (hava soğuk hasta olur diye mecbur kalmadıkça çıkmıyoruz annemlere de uzağız yalnızım). Şuan gaz sancısı var ve uyuyamıyor onun canı yandıkça benim içim acıyor. Yaşayan bildiği için söylüyor. Tabiki depolama şansımız yok ama gerçekler böyle