Mirayyyy Canım panik yapma stres yapma doğum yapmadım ama bilgilerim doğrultusunda söylüyorum. Suyun geldi diye korkma o su bebeği dış darbelerden vs korumak için var onun haricinde son aylarda farklı bir işlevi yok 1,2 gün bile öyle durabilir ama sen yinede doktora git derim çünkü içerde su bitince rahim ağzı açık olacağından bebek enfeksiyon kapabilir sadece onu önlemek amaçlı doktora gitmeni tavsiye ederim. Arkadaşlar sizlerde bilgi almak açısından banu çiftçi diye bir doktor var onun videolarını izleyebilirsiniz açıklayıcı ve 3 boyutlu animasyonlar ile anlatıyor hamile bayanlara yardımcı olur bence 👍🏻👍🏻