Minaa12 sırtına bi yastık koyarsan en azından döndüğünde tam sırt ustu yatmazsın, yani kan akışının yavasladıgını söylüyorlar ama benimkide sırt ustu uzanıp tv izlerken falan çok hareketleniyor doktoruma defalrca sordum acımı çekiyo noluyo diye yoo seviyo demekki dedi. Ama yan yatmaya calısıyorum bende