Kızlar merhaba 22 haftalık hamileyim. Bu sabah uyurken yataktan düştüm sırt üstü pek bi acı hissetmedim ama daha sonra bir acemilik yaparak odamı süpürürken yatağımı ittim. Ben Daha hamileliğe alışamadıgım için böyle şeyler yapmamam gerektiğini iş yaparken unutuyorum. Şimdi de belim ve karnım agrıyor. Kanamam filan olmadı ağrılarımda çok şiddetli degil ama yinede korkuyorum. Hiçbir belirti vermeden yada şiddetli agrı olmadan da düşüğe sebep verebilir miyiz 😭😭😭😭