Merhaba anneler ve anne adayları 😊 33+2 günlük hamileyim.bebegim hala dönmedi, dönmezse mecbur seezeryan olacak.ben normal doğum istiyorum,doktorum 38e kadar dönebilir dedi ama bn yine de endişeliyim.dönmesi için yapılması gereken şeyler var mı ki,bilen duyan var mı hiç? egzersiz gibi falan.simdiden teşekkür ederim