Leylabyr tansiyonunuzu düzenli kontrol edin. Elde ayakta biraz şişme normal, yüzünüzde şişme olmaması varsa da az olması lazım. Tansiyon 14/9 üstü riskli dikkatli olmakta fayda var. Sağlık ocağından idrar tahlili de verebilirsiniz preeklampsi tanısı için bakılıyor protein kaçağı olup olmadığına ;)