Busbus00 Kızlar gribim ve her dkka öksürüyorum bunun bebeğime bi zararı olurmu arada hapsurukta oluyor 🤧
Aminem2020 Busbus00 bende öksürüyorum korkuyorum suyum falan patlarsa diye baya da şiddetli öksürüyorum insaAllah bişey olmaz
Beybiligirl 36 haftalık hamileyim ağır grip geçiriyorum. Öksürük de cabası. Bebeği amniyotik sıvı koruyor merak etmeyin.