Agapizoi Kizlar dogumu baslatmak icin ne yapiyorsunuz veya bir sey yapiyor musunuz? :) Dogumu kolaylastirmak icin vs hadi herkes bildigini paylassin bilgi havuzu yapalim dogurmak istiyorum ben :)
dedimolabilirrr Agapizoi Yaa bende 38im ve inan artık biran önce doğsun uykusuz gecelerim onunla anlam bulsun bari istiyorum 😔 sık idrara çıkma kramplar karnımda sertleşme vee midemin aşırı derecede yanmasıı artık çekilmez olmaya başladı 😒
dedimolabilirrr Agapizoi ve ben burdan öğrendiğim kadarıyla şunları not aldım, Kolay doğum için: Merdivenleri ikişer çıkmak Squat yapmak Sıcak su ile duş almak Pilates topunda zıpla Her gün aç karna 7 hurma ye Ve son yediğinin çekirdeğini 10 dk em Duşta Göğüs ucuna masaj yap.
Nurcan6148 Agapizoi Bende 38 +1 im.Yalanci sancilarim olutor.Dogum baslasin diye bisey yapmiyorum.Ocak da dogsun😁
Cemile-066 Ben 38 haftada doğum yaptım canım bugün yani ve sana tavsiyem kesinlikle hurma yürüyüş ve hareket çömelmeee
Esraannee Alın benden de o kadar nefes almakta bıle zorlanıyorum artık Saglıkla gelsin istiyorum ama inat mı inat Bı kızım var neler yaparsak işe yarar hep arastırıyorum
Agapizoi dedimolabilirrr cok severim yagiz ismini hayir cnm ya biz bi turlu karar veremedik onerilere acigiz :)